lørdag den 5. januar 2013

Søndagens program

Den store kamp på programmet er Swansea - Arsenal. Michael Laudrup skal forsøge at lave en lille overraskelse, ihvertfald ifølge oddsen. Det vil dog ikke overraske mig hvis Laudrups mandskab overrasker. Swansea har dog ikke været suveræne på udebane, men på den anden side har Arsenal heller ikke den bedste ude statistik. Senest de spillede på Emirates i starten af December, vandt "svanerne" 2 - 0 på mål af brandvarme Michu. Senest spillede Arsenal 1-1 ude på St. Marys, mod Southampton, og jeg tror bestemt ikke det bliver nemmere imod Laudrups tropper Søndag.

Jeg vil dog gardere mig med handicap 1-0 til odds 1,75, da man aldrig kan afskrive Arsenal.

Så vil jeg råde folk til at tage Juventus - Sampodria over 2,5 mål til odds 1,52 Statistikken taler for det, men mest af alt ser jeg Juventus få minimum 2 mål, imens Sampdoria er et rigtig stærkt og målfarligt kontrahold, derfor ser jeg de 2 kampe på en seddel sammen.

Samlet odds: 2,66

Ingen kommentarer:

Send en kommentar