onsdag den 9. januar 2013

Onsdagens vinderkupon!!

Jeg tager udgangspunkt i Danskespil, på trods af at det ikke er de højeste odds. Så hvis i læsere spiller det samme spil på jeres eksempelvis Unibet, bet 365 eller lign. vinder i minimum ligeså meget og lidt mere:

FC Porto - Setubal 0 - 1 1-tal
Odds 1.55

Juventus - AC Milan 1-tal
Odds 1.80

Real Madrid - Celta Vigo 0 - 1 1 tal
Odds 1.42

Samlet odds = 3.96

Fremgangsmåde: Alt skal tages med måde idag, da det er pokalturneringen for alle de ovennævnte hold. Det gør startopstillingerne lidt uforudsigelige, men jeg har lavet research på alle hold, og kan konstatere at alle har udtaget den stærkeste trup. Porto har hjemme været fremragende, og jeg ser ingen mulighed for en overraskelse. De scorer i snit 2,2 mål hjemme og Setubal lukker godt 2 ind for hver udekamp. Så det bliver en svær aften for Setubal på Estadio Dragao. Juventus har jeg fulgt hele året, og trods deres nederlag sidst mod Sampdoria, ser jeg dem som forholdsvis sikker vinder mod rivalerne AC Milan. Begge hold vil stille stærkest op da der er meget præstige i opgøret. Juventus hjemmebane er god, og Milan har kun en statistik i ligaen der hedder 3-3-3. Milan har en del mangler som Juventus ikke har. Juventus har en solid defensiv, Pirlo som kontrollerende og Vidal, Marchisio Giovinco, Vucininc bliver en for stor mundfuld for Milan. Real Madrid har været utrolig svingende det seneste halve år, men jeg kan dog ikke se et andet udfald, end en sikker hjemmesejr. Mourinho har udtaget et stærkt hold og de har en del at revancere. De scorer i snit 3 mål hjemme, og Celta lukker godt 2 ind ude i snit, så jeg tror på en lille målfest til Real Madrid, selvom de har skuffet ekstremt den seneste tid. Real Madrid har til tider svært ved at tilpasse sig et koncept, og deres kampe bliver tit afgjort på individialistene, som de inddiskutabelt har, og jeg tror det bliver i cuppen idag at de finder lidt tilbage i mesterskabs stilen fra sidste år.

1 kommentar: