søndag den 6. januar 2013

Sjove fodbold citater

Sjove citater fra fodboldens verden er der nok af. På banen af spillere og dommere, fra trænerrækken og ikke mindst fra de mange kommentatorer der verden over følger de mange fodboldkampe. Nogle citater er velovervejet, og andre citater er vist sagt før der bliver tænkt....

Her er nogle af mine favoritter:

"Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler- resten ødslede jeg væk"
George Best



"Undskyld Boss, jeg skulle have samlet benene" 

"Sludder, det skulle din mor have gjort"

Bill Shankly til Ray Clemence efter en scoring mellem benene





"En tomme eller to inde for stolpen, så havde der været mål"

Dave Basset, Sky Sports


"Jeg har 5 mål op til Arsenals scoringsrekord. Ikke at jeg tæller..."
Ian Wright


"Mine forældre har altid været der for mig. Helt siden jeg var 7 år"
David Beckham


"Vi tabte fordi vi ikke vandt"
Ronaldo




"Vi spiller bedst når modstanderen ikke er der"
Otto Rehhagel


"Og Arsenal og nu masser af tid til at dominere de sidste par sekunder"
Peter Jones



Da Zlatan fik at vide han var vurderet til 300 millioner kroner:

"Nå, ikke 300 millioner euro...?"




Ingen kommentarer:

Send en kommentar